En dag i Sthlm

(Fyfan att det blev snöstorm idag.)
Eftersom att vi har en extra dag helg passar jag och Tea på att åka upp till Sthlm så ofta som möjligt eftersom att det är så mysigt, vi inte har något bättre för oss och våra busskort funkar fram tills 19:00.
Jag tänkte egentligen kolla runt efter en stor bok till mitt skolprojekt, men det blev inte alls av. Istället köpte jag en fin klänning på Urban Outfitter och herregud vad den affären är underbar! ♥
Så nu får jag vara med de coola katterna.

Köpte den rosa klänningen som skyltdockan har.

När vi senare kom hem bestämde vi oss för att laga tacos och vaniljbullar som vi ska äta medan vi tittar på Easy A och Black Swan.

Kommentarer
Postat av: Tea

Urban outfitters har det så fint i affären och deras kläder är oxå fina <3

2011-04-11 @ 21:07:42
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0