Midsommarafton

Upplevde den bästa midsommaren i fredags. Högtiden ägde rum hemma hos Emma tillsammans med Tea, Amanda och Vera.
Vi började med att marinera kycklingfilé för att sedan gilla den ute på tomten och åh herre min skapare vad gott det var! Grillmarinderad kycklingfilé med ris och teriyakisås ♥
Efter att ha smält maten gick vi in för att titta på film, vilket blev Borat. Efter det satte vi oss ute på tomten igen och pratade till 5 på natten. Amanda och jag bäddade in oss i täcken för att skydda oss för myggen, men det slutade med att jag fick 3 st.
Otroligt roligt och trevligt vart det! ♥

Förövrigt hade Emma snyggaste huset, blev kär i det  ; u ;
Och dum som jag var glömde jag min kamera hemma, så jag lånar Emmas bilder!

Ute på tomten, under vinskyddet, som alla lyckades slå i huvudet förutom Vera


Vera


En orolig Tea


Amanda och jag, hurr durr durr!


Hoppas verkligen att vi kan göra det här snart igen! Speciellt innan skolstarten ♥

Kommentarer
Postat av: Tea

Ja, det var trevligt! :D Synd att du måste åka bort just som vi faktiskt upptäckte att sånna här stunder var värda guld och gröna skogar..

2010-06-27 @ 19:59:33
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0