Känn ingen sorg för mig, Baba Sonic

Efter 8 veckor lyckades vi äntligen fara ut till Baba Sonic! Efter att ha blivit lite sena i schemat kom vi dit runt 21:15 - 21:30, vilket inte gjorde så mycket för att kön var inte så lång. Denna gång kom vi in gratis och fick garderobplats, tack och lov!
Klackarna i taket natten lång och då vi begav oss hem vid kvart i tre upptäckte vi att tunnelbanorna hade slutat gå så vi fick gå från Stockholm södra till Slussen. Tunnelbanan vid slussen var också stängd så vi sprang in till McDonk för att köpa lite nattmat för att sedan fortsätta till Gamla stan och slutligen till centrum där nattbussen gick.
En fin-fin Stockholmsnatt var det, bortsett från den hemska kylan. Jag längtar verkligen till våren då man iaf kan ha lite finare och tunnare kläder på sig, samt anständiga skor.
Jag förväntar mig varmare väder och gator utan snö under påsklovet då vi för tredje gången ska fara till Baba Sonic! ♥



Kammade för övrigt hem 3 feta blåmärken på samma knä som förra och kraftiga träningsvärk i låren. Baba Sonic has chosen me.

Kommentarer
Postat av: Tea

BABA, alltid lika trevligt där. Ser fram emot att få kommadit nästa vecka! <3

2011-04-11 @ 21:13:32
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0