Banana hammock

Första skolveckan är avklarad och var helt OK. Schemat orkar jag inte klaga på nu, det kommer väl när jag väl har börjat komma igång på riktigt.
Klassen var dock överrens om att bara ha svenska varannan fredag och idag blev det ingen så klockan 11:20 blev det helg.
Jag, Emelie och Natha bestämde oss för att gå ner till stan och shoppa skor. ♥
Det var tydligen någon "festival" igen på stan, Darin skulle komma och Sean Banan hade varit där och uppträtt med sin "Skaka rumpan"-låt. ♥

Mina nya skor

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag gillar verkligen sånna här "benbilder", dock hellre i vackrare miljöer (haha). Jag gillar dina nya skor, jag gillar snörningen och formationen av skon i helhet :D

Det var riktigt trevligt på stan ♥

2010-08-27 @ 22:37:07
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: åh tackar :)



och vilka fina skor!

2010-08-29 @ 15:43:21
URL: http://indianchief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0