Sommarlov ♥

Idag fick jag äntligen sommarlov!
Det var verkligen efterlängtat! Dock är jag inskriven på sommarskola, så jag får masa mig till skolan igen, nästa vecka på onsdag, yay.

Efter en kort cermoni och betygsutdelning gick jag, Natha, Tea och Amanda hem till T&A för att laga tacos och mysa med film. Vi kollade på
Paranormal Activity, A Nightmare on Elm Street (från 1984) och Exorcisten. Exorcisten gillade jag mest!
Vi planerade även att se Sex and the City 2 på söndag ♥
Hoppas att den är bra, jag är nämligen ett stort fan av Sex and the City och vill då inte bli besviken  ಠ_ಠ

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: jordgubbstårta måste ju vara absolut godaste frukosten!

åh tack så mycket, vad glad jag blir :)) kram

2010-06-13 @ 11:21:43
URL: http://indianchief.blogg.se/
Postat av: Tea

Ja, sommarlov är sköööönt!

Sena nätter (med dig <3) och sovmorgon :D

2010-06-15 @ 19:23:51
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0