Because it takes two to whisper quietly

Tea sov över hos mig igår, vilket är lika roligt varje gång  * u *
Efter skolan åkte vi till Expert för att kolla på mobiler och systemkameror. Min mobil har nämligen gått sönder ännu en gång och jag funderar på om jag ska lämna in den på lagning eller helt enkelt köpa en ny.
Jag sa till pappa att jag ville ha en systemkamera och vi stog och kollade på kamerahyllan ett bra tag, innan jag fastnade på en Canon EOS 1000D, som verkar vara populär. Ska dock kolla runt och jämföra priserna i de andra affärerna innan jag bestämmer mig.
Sedan begav vi oss till ICA MAXI där vi skulle handla helgens mat, vilket blev hamburgare. Vi köpte även grädde och små marshmallows med choklad- och vaniljsmak som vi skulle ha till den varma chokladen senare mot kvällen ♥


—JOHANNES?! ♥
—MEN FÖRSVINN!!


Hahaha, har alltid lika roligt med bästa vännen ♥

Kommentarer
Postat av: Tea

Ja, det var skoj! :D

Sara:

-JOOOOOHANNES?

Johannes:

-Bara...gå viskar

2010-05-08 @ 23:59:51
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0