I'm disappointed..!

Jag är sååå besviken. Jag fick "bara" G i historia, som är ett av mina favoritämnen. Jag har bara mig själv att klandra för det. Jonas, min lärare är verkligen för underbar! Sådär översnäll. Av alla de 5 prov som vi har haft under läsåren har jag fått IG till G-, (vilket jag inte är stolt över) jag har gjort omprov och kompletterat, men utan resultat och han har satt G som slutbetyg till mig, fast det där skulle vara ett solklart IG.
Trots det är jag fortfarande besviken (och bortskämd) för att jag inte fick MVG (höhö), eller ja, åtminstånde högre betyg än just G, eller nej, ett välförtjänt G faktiskt. Jag känner att Jonas måste vara irriterad och vilken börda jag måste ha varit för att jag inte ens klarade kompletteringarna korrekt.
Det värsta är nog att jag har läst på gång på gång, men inte fått in det i huvudet.

Detta ska gottgöras nästa år; jag har Jonas i reglion nästa år och då ska jag verkligen satsa (inte för hans skull, utan för min egen också). Jag måste sluta vara så äckligt lat och göra mina skoluppgifter i tid och göra det bra och verkligen kunna satsa på högre betyg.

Efter skolan promenerade jag, Tea och Natha ner till stan för att shoppa lite ♥
Jag köpte ett par hjärtstrumpbyxor inne på BikBok för 79 kr och man fick ett till paket strumpbyxor på köpet, men som vanligt kommer chocken och nervositeten, jag hinner inte tänka klart och slänger fram ett par likadana haha.



Nåja, lika bra det! Känner på mig att de snabbt kommer att gå sönder efter en dejt med mina naglar. Ibland är det bra med korta naglar, men jag föredrar långa haha.

Kommentarer
Postat av: Tea

Ja, det är ju trist när man inser att man faktiskt skulle ha kunnat gjort bättre ifrån sig.. man blir så besviken!



Det var trevligt på stan och de där pommeserna var efterlängtade- såklart är jag glad över bhköpet oxå XD

2010-05-31 @ 18:00:44
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0