Travie McCoy & Bruno Mars

Äntligen har jag varit på konsert igen! Känns bra, sist jag gick på konsert var det på Johnossi på Pretzeltown i sommras (om det räknas) eller på An Cafe 2009. ♥

Lollo kom hem till mig runt 13:00. Jag gjorde mig i ordning och fixade med kappan som jag skulle lämna tillbaka. Skönt också att vara i Stockholm, trivs verkligen att vandra runt i alla affärerna.
Det första vi gjorde var att lämna tillbaka kappan, sedan vandrade vi runt i affärer ett bra tag för att leta lite random kläder och kilklackar som jag såklart inte hittade. Dock såg jag en mysig tröja inne på H&Ms skyltfönster som jag hoppas finns kvar tills nästa vecka då jag rullar in till Stockholm igen!
Runt 17:00 var det dags för kvällens mat vilket blev en ljuvlig McFeast inne på McDonk. Därefter började vi gå mot centralen där vi skulle ta tunnelbanan till Göta Källare.
Vi stog i kön i 45 minuter innan insläppet, det var ganska skönt, lite kallt dock.


- Inlägget är inte färdigt, väntar på lite bilder från Lollo! WÄHÄHÄHÄH -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh travis ♥

2010-11-04 @ 18:03:38
Postat av: Tea

Längtar oxå tills jag får gå på konsert igen! _

2010-11-20 @ 19:12:04
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0