10 Promises to My Dog

Asiatiska filmer kan verkligen beröra en till tårar. Såg just på 10 Promises to My Dog och gud vad jag grät. 10 gånger minst, haha.
En sådan vacker film. Asiatiska filmer kan verkligen få mig att böla som en gorilla. De har alltid så känslosamma och har förmågan att uttycka känslor. Det är nog därför jag för det mesta ogillar amerikanska filmer, det händer alltid samma sak, överdrivna special- och datoreffekter som gör det hela billigt och mindre verklighetstroget.

Iaf, den här filmen var som sagt väldigt fin och man inser verkligen hur man tar sina husdjur gör givet.

Jag älskar mamma och Snöboll.


Kommentarer
Postat av: Linn

svar: haha, tack! ja det är lite udda (och väldigt långt). Men fan, det är nog det mest passande :D

Postat av: Tea

Förstår att du blir lite käänslosam ang Bule efter att ha sett den fär filmen, men lite lustligt att du säger "mamma" till en djurfilm. HAHA :D

2010-09-21 @ 20:46:20
URL: http://vanillateacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0